carla94.reismee.nl

Anders dan verwacht..

Lieve familie, vrienden en oude collega's!

Sorry dat ik zo lang niks van mij liet horen maar de afgelopen weken waren best pittige weken.

Toen ik mijn reis begon had ik hele grote verwachtingen en ontzettend veel zin in mijn reis en avontuur hier in Nieuw Zeeland. Ik kon ook niet wachten om mijn gastgezin te ontmoeten en aan de slag te gaan.

Na drie/vier weken als au pair aan het werk te zijn, was het niet zo als ik had gedacht/verwacht. Ik was meer aan het schoonmaken, opruimen, stofzuigen, etc, en de spullen klaar leggen voor de kinderen dan dat ik op de kinderen paste. Soms was ik een half uur of een uurtje alleen met de kinderen maar dan moest ik als nog de vaatwasser uitruimen en de was opvouwen.

Ik heb er veel over nagedacht en afgelopen dinsdag had ik een gesprek gehad met de organisatie en uiteindelijk besloten om te stoppen als au pair.

Vandaag is het vrijdag en het is vandaag ook de dag dat ik vertrek van mijn gastgezin. Gelukkig heb ik super leuke en lieve mensen ontmoet in de kerk (en een oud vriendin van mama) en ik word heel hartelijk ontvangen. Gelukkig heb ik een plek waar ik de komende tijd terecht kan!

Het zijn slopende en zenuwachtige dagen geweest maar ik ben opgelucht dat het erop zit! Ik ben nog niet van plan om terug te gaan naar huis (natuurlijk mis ik mijn familie) maar ik heb nog niet genoeg gezien en kunnen genieten van dit prachtige land om al terug te gaan!

Veel liefs en groetjes uit Nieuw Zeeland!!?

Reacties

Reacties

Paula

Is the organisation not able to set you up with another family or are you concerned you will have the same problem.

Petra

Jammer Carla dat het niet bracht wat je er van verwachtte. Dapper dat je deze beslissing neemt, en er wacht vast een nieuw avontuur!

daphne

jammer carla, maar je hebt je best gedaan! nu lekker genieten van het prachtige land en van alles wat er op je pad gaat komen.

Margriet

Geniet dan nog maar van de andere dingen, wie weet kom je iets anders tegen waar je je wel op je plek voelt!

Geeke

Carla, jammer dat het zo gelopen is. Sterk van je dat je deze beslissing genomen hebt. Nu eerst maar genieten van al het moois dat NZ je te bieden heeft.

linda

Trots op je.
liefs mama xx

Wilma

Ik vond je al stoer maar nu nog meer! Er is moed nodig om zo'n beslissing te nemen.. heel jammer dat t niet was wat je er van hoopte, maar wie weet waar dit toe leid..! God zorgt!

Margriet

Beste Carla, wat een ingewikkelde beslissing heb je moeten nemen. Na zo'n lange voorbereiding deze wending in je plannen. We wensen je rust bij deze beslissing en geniet van de mooie dingen die komen

Conny

Hoi Carla, wat een moedige beslissing. Jammer dat het zo gelopen is. Geniet in ieder geval van je tijd daar en er komt vast nog iets moois op je pad.

Henriët

Carla wat jammer je verwachtingen tegenvielen maar dapper besluit van jou hoor! We wensen je nog een hele fijne tijd toe en ga maar lekker genieten van alle mooie dingen. Groetjes van ons uit Zeewolde ??

Monique en andre

Lieve Carla, we zijn zo trots op je hoe je gehandeld hebt en hoe je hiermee omgaat! Ga genieten en wie weet wat/wie er op je pad komt in je tijd daar! God zal je leiden en daar mag je op blijven vertrouwen!! Veel plezier en we kijken uit naar een nieuw blog ♡♡♡

Harry

Wat moet dat een enorme teleurstelling voor je zijn. Je ging met zoveel enthousiasme die kant op. Hopelijk komt er iets anders op je pad en komen je verwachtingen alsnog uit. Geniet nu eerst maar lekker van de nieuwe vrijheid!

Lammy

Ach wat jammer dat het zo gelopen is. Ik denk dat jij, na een paar weken vakantie, wel iets anders vindt om te doen. Sterkte ermee en, ondanks alles, veel plezier.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active