carla94.reismee.nl

Bijkomen en plannen maken!!

Kia Ora(Hallo in Maori)

Allereerst wil ik jullie laten weten dat het heel goed met mij gaat! Ik ben de afgelopen twee weken echt aan het genieten van het prachtige land Nieuw Zeeland.

Ik heb ook veel steun gekregen van de mensen in de kerk maar vooral van de familie van Linda!! Ik weet dat het niet niks is om zo maar iemand in huis te nemen en daar ben ik echt dankbaar voor!

In deze weken heb ik ook veel kunnen nadenken over wat ik nu wil en ga doen en ik heb besloten om heerlijk te gaan reizen en mijn familie en vrienden van mijn ouders te gaan bezoeken.

Maar eerst ga ik met Christina een paar dagen naar Roturua! We hebben samen een auto gehuurd en gaan proberen om alle mooie plekken van Roturua te bewonderen. En we willen natuurlijk ook de maori cultuur leren kennen!

Maar wat ga ik daarna doen? Dat was voor mij ook een grote vraag.. Ik ben op internet gaan zoeken hoe ik nu door heel Nieuw Zeeland kan gaan reizen. Toen heb ik een organisatie gevonden: kiwi experience! Zij bieden allemaal verschillende routes aan met de bus, die je kan boeken. Bijvoorbeeld door heel het noordereiland of het zuidereiland of gewoon door heel het land. Je hebt echt ontzettend veel opties!

Vorige week heb ik mijn route, de Tiki, geboekt bij kiwi experience. Ik begin in Auckland en eindig in christchurch. Als je graag de hele route wilt zien, moet je even op deze link klikken! http://www.kiwiexperience.com/book-your-nz-trip/nz-bus-pass/tiki

Het leukste van deze organisatie is, is dat je bij elke stop kan in en uitstappen. Dus dat betekend dat als ik in Wellington uitstap ik daar zo lang als ik wil kan blijven en dan daarna weer op de bus stap om de rest van mijn route te gaan doen!

Dat is natuurlijk niet het enige wat ik heb gedaan de afgelopen weken. Ik ben samen met Mariska, zij is ook een Nederlandse au pair, naar de Glowworm caves in Waitomo geweest! Wat was dat prachtig ? we hebben heerlijk genoten van het prachtige weer en mooie indrukwekkende grotten. Toen we onderweg naar huis gingen, wouden we graag een klein toeristische route rijden in plaats van de snelweg. Normaal is het ongeveer 2.5 uur rijden maar wij deden er ongeveer 4 uur over hahaha. Maar ondanks dat hebben we echt super mooie uitzichten gehad!!

Deze week doe ik nog rustig aan en natuurlijk een beetje geld sparen maar ik kan niet wachten om met de bus door heel Nieuw Zeeland te gaan trekken!!

Dikke kus en knuffel vanuit Maraetai ?


Reacties

Reacties

Christa Smit

Lekker van genieten!!

Mama

Leuke plannen Carla. Geniet er lekker van xx

Wilma

Klinkt super Carla, veel plezier!

Gerrie

hey Carla!
fijn om wat van je te horen.
en helemaal dat het zo goed gaat!knap van je om een goede nieuwe wending te geven aan je planning!.ik wens je heel veel prachtige ervaringen toe op je rondreis.
liefs

Robyn

Klinkt goed Carlatje!! Vooral genieten zou ik zeggen. Dikke kus, Tante Lobby!

Ellen (de tante ?)

Een heel andere wending! Inderdaad nu maar goed gaan genieten, want je zit verdorie wel in Nieuw Zeeland! Knuff

Conny

Oh Carla wat fijn dat het goed met je gaat en weer lekker kan gaan genieten. Succes en veel plezier vanuit een nat Zeewolde.

Geeke Koopmans

Hoi Carla, ziet er goed uit hoor, die plannen van je! Geniet maar fijn van je avontuur!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active