carla94.reismee.nl

First impressions!!

Sorry dat het even duurde maar hier ben ik weer.. met mijn tweede blog!!

Afgelopen week, mijn eerste week bij het gastgezin, waren erg druk, leuk, gezellig, veel indrukken en een klein beetje vermoeiend.. er moest veel geregeld worden, waaronder een Nieuw Zeelands bank account, belasting, Nieuw Zeelands telefoon nummer(mijn nummer is: +64 225893376) en nog veel meer. Maar gelukkig is alles geregeld en kan het echte leven gaan beginnen!

Het huis is echt waanzinnig mooi en lekker ruim. De kinderen zijn echt super leuk en vooral heel schattig. De ouders zijn ook echt heel aardig. Maar ik merk wel dat ik toch wat moeite heb met de jetlag en toch wel erg moet wennen aan de nieuwe omgeving. Ik ben, doordeweeks, vooral in het huis geweest en niet echt op pad kunnen gaan. Gelukkig ben ik dit weekend veel op pad geweest.

Zaterdag ben ik ben met Christina(ik heb er ontmoet in het vliegtuig) de hele dag naar het museum geweest, van Auckland. Wat echt ontzettend gaaf was! Ik he prachtige dingen gezien en veel geleerd over de Maori's. Daarna zijn we Auckland city ingegaan om heerlijk te gaan uiteten en wat ook echt heerlijk was!!

Zondag ben ik naar de kerk geweest met vrienden van mijn ouders! Echt hele vriendelijke en aardige mensen! Ik ben de hele dag bij hun geweest en we hebben een prachtige strand wandeling gemaakt.

Ik heb nog zo veel te vertellen maar ik denk dat mijn blog dan iets te lang wordt(en ik denk dat ie al iets te lang is?)

Tot de volgende blog!!

P.s. als goed is staan er ook wat foto's op de blog


Reacties

Reacties

Margriet

Leuk Carla om je blog te lezen, het is niet te lang hoor, fijn dat je ook wat mensen leert kennen. Ik hoop dat je ook steeds meer je thuis gaat voelen in je gezin, ik heb je nummer opgeslagen. Een fijne week. Groet JH en Margriet

Annemiek

Leuk :) hij mocht best langer hoor. Is alleen maar leuk om te lezen!!

Esmee

Carlos!
Super leuk om te lezen!
Helemaal niet lang, de volgende keer maar net zo uitgebreid als je normaal zou praten hahaha.
Wat een leuke dingen allemaal! Geniet er van topper!

Darinde

Lieve Carla!

Van mij mag die nog langer ?
Wat leuk om te lezen hoe je het daar hebt!! Ben benieuwd naar al je foto's en de kindjes! En ook je kamer! Gaaf dat je al zoveel contacten hebt.. Genieten!
Dikke kus Darinde

Wilma

Was helemaaaal niet te lang! Erg leuk om te lezen! Hoop dat je snel over je jetlag heen bent en echt kan gaan genieten. Veel plezier

Gerrie Neutel

Hey Carla!!
Heel fijn om zo van je te horen.Fantastisch dat je een aardig gezin hebt getroffen!
Heel veel plezier en lieve groet!!

daphne

leuk carla! we lezen graag :)

martiene Dijkstra

Voor ons nog 6 sept maar voor jou al de 7e
en jarig dus
van harte gefeliciteerd
geniet van je dag
en heel leuk zo nu en dan wat van je te horen
groetjes,
Martiene

Geeke Koopmans

Heeee Carla, net je 2e blog gelezen. Wat fijn dat je een leuk gezin getroffen hebt. Ik vind het leuk om je op deze manier te kunnen volgen. Je blog is echt niet te lang hoor! Lieve groeten van mij. Geeke.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active