carla94.reismee.nl

Here I go.. and back again

Zo.. mijn eerste blog wordt werkelijkheid.

Daar zit ik dan. Eindelijk in het vliegtuig om op weg te gaan naar Auckland, Nieuw Zeeland. Na 20 minuten werd er omgeroepen dat er een technische storing was waardoor we nog even moesten wachten.. Nadat er, meerdere keren, was omgeroepen dat de storing nog steeds niet opgelost was... is er na drie uur in het vliegtuig te hebben gezeten, besloten de vlucht te annuleren. Na lang gewacht te hebben en informatie gekregen over hoe nu verder, stond ik alweer buiten te wachten op mijn vader. Weer thuis aangekomen (om 3:45 uur snachts) en na 4 uurtjes slaap stond ik alweer fris en fruitig beneden om alles te gaan regelen. Uiteindelijk heeft de organisatie mijn nieuwe vlucht geregeld! Om 15:20 was mijn nieuwe vlucht, poging nummer 2..

Eindelijk daar zit ik dan! Voor de tweede keer. Maar dit keer ging het ging, wel helaas met drie kwartier vertraging waardoor ik mijn vlucht in Dubai bijna, op 10 minuten na, had gemist. Aangekomen in Melbourne had ik gelukkig even tijd om rustig rond te lopen en in te stappen voor de laatste vlucht.

Na een lange, vermoeide en ook wel een beetje zenuwslopende reis ben ik veilig aangekomen in Auckland, om 5 uur in de ochtend. Helaas heb ik nog geen tijd gehad om even wat bij te kunnen slapen want om 9 uur had ik de oriëntatie dagen alweer.

Het waren hele vermoeide dagen maar ik ben der eindelijk!! Ik heb er echt ontzettend veel zin in en kan niet wachten om morgen naar mijn gast gezin toe te gaan!!

Dikke knuffel vanuit het o zo verre Nieuw Zeeland en tot de volgende blog maar weer!!

Reacties

Reacties

Margriet

Ik vind het stoer van je! Veel plezier bij je gast gezin.

Wieke

Heerlijk dat je er bent! Op naar een groot avontuur!

Darinde

Yes! Gelukkig ben je veilig aangekomen (eindelijk) pittige reis! Heel veel succes en plezier komende dagen! ?

Martiene

Wat een begin zeg van je reis
Leuk he vliegen?
Maar fijn dat je er nu bent
Het avontuur kan beginnen.
Succes!

Ellen

Wat zijn wij trots op jou!

Wilma

Uiteindelijk veilig aangekomen... wat een stoer mens ben je!! Succes en plezier

Petra ilmer

Wat een reis joh!! Geniet ervan!!

Petra Alblas

Nou, het avontuur is al meteen begonnen! Enjoy!!

Linda

Topper Carla xx nu lekker genieten

Amy

Ik ben trots op je carla!??

Hilde van Beek

Topper heel veel plezier daar!!

Danique

Toppertje! ?

Conny

Veel plezier.

Pauline Vonkeman

Wat een wereldreis, gelukkig eindelijk veilig aangekomen, maak er een mooi avontuur van!

Jenny

Carla, wat leuk om je via dit reisblog te volgen! Dat ga ik doen, ben benieuwd naar je belevenissen. Je schrijft leuk!
Lieve groet, Jenny

Henriette

Heel veel plezier! Geniet er van!?

Lammy

Oeps, wat een gedoe. Straks met de tweeling kun je vast ook geen slaap inhalen. Misschien met z'n allen een middagdutje!!?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active